Gizli Müşteri Araştırmaları; Gizli müşteri çalışması, gözlem yapan kişinin gözlemci kimliğini gizleyerek hizmet alması, daha sonra aldığı hizmeti ve hizmet aldığı kişiyi ve/veya satış-hizmet noktasını tanımlı kriterler üzerinden değerlendirmesidir. Gizli Müşteri Araştırması; kendinizi müşteri gözüyle görmenizi sağlayan en etkili yöntemlerden biridir.  Gizli Müşteri Araştırması” profesyonel ya da gerçek müşterilerin önceden eğitilerek hizmet süreçlerini ölçümlemeleri, deneyimlerini ayrıntılı ve tarafsız bir biçimde rapor etmeleri eylemidir.

Gizli Müşteri Araştırmaları ile;

  • Hizmet kalitenizin, standartlarınıza göre hangi noktada olduğunu görebilirsiniz.
  • Ziyaret noktanızın genel görünümünü ve çalışanlarınızın kurum kültürüne uygunluğunu öğrenebilirsiniz
  • Operasyondaki aksaklıkları, müşterilerinizden önce tespit edebilirsiniz.
  • Gerekli aksiyonları daha hızlı alarak müşteri kaybınızı azaltabilirsiniz.
  • Alınan aksiyonların sonuçlarını bir sonraki proje döneminde takip edebilirsiniz.
  • Şubeler arasında rekabet yaratarak daha dinamik bir çalışma ortamı oluşturabilirsiniz.
  • Çalışanlarınızın prim sistemini daha adil bir şekilde yürütebilirsiniz.